Rectorologi


Aquesta secció està en construcció i encara pot trobar documents incomplets o fora del seu lloc. Torni a visitar-la en uns dies per veure ja els continguts definitius i ordenats. Preguem disculpi les molèsties.

Detalls Rectorologi - Annex
En aquest annex s'incorporen documents anteriors a 1990 fora de l'ordre cronològic.

Comilles 1959, Tonsures i Ordres Menors








Comilles 1962 Ordenació Sacerdotal per Mons. Antoniutti Nunci del Papa






Comisión de villanoveses y familia de Mn. Tort que asistieron en su Ordenación Sacerdotal. En la foto Mn. Tort aparece franqueado por los que actuaron de Padrinos por la Diputación de Barcelona, el Alcalde de Vilanova Sr. Antonio Ferrer Pi junto con su esposa Dña. María Asunción Puig de Ferrer, por la madre del Mn. Francisca Mitjans Tutusaus y su hermana María Antonia Tort Mitjans. También Mn. Manuel Roiug que acompañó a los Srs. Miret. Los Srs Camacho. La familia Llopis. Los tíos Angela, hermana de la madre del Mn. y su esposo Ton junt con su hijo Tonet y otros.








Vilanova 1962 Primera Missa












Vilanova 1963 Conferència al Museu Balaguer








Conferencia en el Museo Balaguer. Junt al Lic. Tort, Antonio Ferrer Pi, alcalde de Vilanova iVice-President de la Diputació de Barcelona, Teresa Basora, presidenta de la Biblioteca Museo Balaguer, Alexandre de Cabanyes famós pintor fill de Vilanova, Vicents Miret farmaceutic, Pau Alegre.



Conferencia que el Lic. Tort pronunció en la sala magna de la Biblioteca Museo Víctor Balaguer el 24-11-l963 recién iniciada la biografía y tesis doctoral sobre Francisco Armanyà Font en presencia de toda la intelectualidad y autoridades de Vilanova i la Geltrú.


El Dr. Miret i la seva senyora saluden Mn. Tort.


Comillas Madrid 1965 Defensa de la Tesis





Defensa de la tesis.



Defensa de la tesis. En las fotos aparecen la madre del Lic. Tort y su hermana, la Sra. Zoa Ferrer y su nieto Pere Marsé, el famoso P. Regatillo, la familia Prat, la familia Llopis i altres, seminaristas y profesores.


Defensa de la tesis. En el tribunal sobresale el que dirigió la Tesis P. Quintín Aldea i el rector de la Universaidad P. Moran, todos jesuitas. 1965.